söndag 7 juni 2009

Tarta cu varza murata

Un fel de ”sarmale sparte” – dar fara orez, in plus – aluat crocant deasupra.


(Pentru 6 – 8 portii)
Aluat:
75 g unt
120 g faina
80 g parmezan ras

Umplutura:
50 g pesmet
150 ml bere
500 g carne tocata de vita
1 ceapa mare, tocata
0,5 lingurita piper
1 lingura unt
400 g varza murata, tocata
1 cub Knorr
200 ml apa

Se amesteca pesmetul cu berea si se lasa 10 minute.
Se amesteca carnea tocata, ceapa, pesmetul si piperul. Se topeste untul si se rumeneste amestecul de carne tocata.
Se clateste varza murata, se scurge. Se pune peste carnea tocata, se adauga apa si cubul Knorr. Se lasa sa fiarba circa 20 min.
Se pune amestecul de carne tocata intr-o forma rezistenta la foc.

Aluatul: Se amesteca untul taiat fulgi cu faina si parmezanul.

Se presara aluatul peste amestecul de carne tocata.
Se coace la 225 grade C, circa 25 min.

6 kommentarer:

Laura sa...

Foarte interesanta ( si apetisanta :P) reteta asta, Elena! Daca mi se ofera ocazia, am s-o incerc :)
Ma bucur mult ca te-am regasit, am sa te trec in blogroll-ul meu, bineinteles, daca nu te deranjeaza...
Numai bine,
Laura

Sorin sa...

Succes si multe bucurii de sarbatori!

Geta sa...

Interesanta reteta!
Am notat-o!
Sa auzim numai de bine!
Geta
P.S. Indraznesc sa te rog ceva, extra-bloguri... imi poti da adresa ta de email, sa putem "vorbi" in particular?
Daca esti de acord, astept un semn la gecuza@gmail.com sau gecuza@yahoo.com

Miodrag Surac sa...

Super reteta un fel de mancare(fusion),super ideia...

Postolache Violeta sa...

La multi ani ,sa fii fericita si tot ce-ti doresti sa se indeplineasca!

Irina sa...

Foarta buna idee, pare usor de facut si, cu siguranta, ca e buna!